Saturday, January 23, 2010

Well hello..

Idag prøver jeg noe nytt; Ingen planer på en lørdags formiddag.

Det er en veldig rar opplevelse. Jeg sov så lenge jeg ville (les ca 11.30), har spilt data-spill, vært på butikken (for første gang dette ÅRET) og prøvd klær i skapet. Har kjøpt en ny kjole jeg ikke er helt sikker på om funker. Den er veldig kul, men også veldig feil. Samtidig er den feil på alle de rette måtene. Så nå prøver jeg å finne ut av om jeg greier å gå med den, eller om jeg ikke greier å komme meg over alle feilene som sammen blir itt kule. Skal ikke være lett dere. Skal se om jeg får tatt et bilde av den, de som kjenner meg vil forstå dilemmaet mitt når dere ser den.

På vei til butikken oppdaget jeg også hvor mye jeg misliker å dele gaten med andre mennesker (sier litt om hvilke tidspunkt på dagen jeg går ute). Når det er folk i gatene kan jeg ikke danse bortover til gla`musikken på ipoden min uten at folk ser rart på meg og det passer meg dårlig. Jeg liker å danse i gaten. Det er så mye gøyere å være ute da..

Nå skal jeg på tapas par-aften hos Mona og Magnus. det blir artig!:D Heldigvis er de morsomme folk hele gjengen og for å være på densikre siden ahr jeg alliert meg med det eneste andre single mennesket på festen, så han skal være fjasekjæresten min hvis det trengs.

Ha en fortreffelig lørdag!
Kjærleik!

No comments:

Post a Comment