Tuesday, January 12, 2010

Sommerfugler

I skrivende stund har jeg massevis av små sommerfugler som flakser rundt i magen min. Hvorfor?
Jeg har nemlig kjøpt flybilletter til USA!:D
Om 2mnd + drar jeg og alle søsknene mine (og etter hvert mor og far) over Atlanterhavet for å lørve oss rundt i landet hvor alt er stort!:D Vi skal innom Las Vegas, San Francisco og Seattle. Var også snakk om en snarvisitt til Canada!

Vi skal med andre ord gjøre vestkysten utrygg for den amerikanske mannen i gata!

Jeg gleder meg så vanvittig!

Har aldri vært i USA før. Har egentlig aldri vært utenfor Europa. Har tilogmed aldri vært i Syden (vært mange steder, men mer sentral- og østeuropa). Det blir så gøy!:D

Har allerede jobbet den overdimensjonerte rompa mi av meg for å ha penger å bruke, og skal fortsette med det etter beste evne frem til avreise (forbered dere på mange nattvakt statusoppdateringer på Facebook). Dette blir shopping, sightseeing og roadtrip på et høyt nivå! Vi skal nemlig leie bil og kjøre fra A til B og så C. Alle Røstebarna i en bil, dette kan bli spennende.

Lover å hold deg oppdatert på hva som skal skje, men foreløpig er planen å ta det litt som det kommer.

:D


Alle oss i en bil, hvordan vil dette gå?:P

2 comments:

  1. Jeg sier bare Oh MY GOd så misunnelig jeg er :) det hørtes bare heeelt fantastisk ut!!!! så nå blir det count down til avreise:)

    ReplyDelete