Saturday, January 08, 2011

Frustrert! *sutresutre klageklage*

GAH! Beklager, men nå jeg bare skrive et ventileringsinnlegg (selv om jeg egentlig ikke er noe fan av sutre/klage innlegg, men noen ganger bare må man..) sånn at jeg kanskje får luftet ut litt av frustrasjonen jeg tydeligvis har fått tildelt i haugevis idag!

Dagen startet egentlig veldig fint. Jeg fikk ryddet ut endel ræl fra frimerkeleiligheten min, som et ledd i den Oh Store Flyttingen. Så fikk jeg henge på Naboen med morsomme mennesker og spise god mat (roastbiff og pommes) fordi Kristine har bursdag idag (GRATTIS!:D). Men så måtte jeg gå, og det var vel egenltig da det startet.

Først så måtte jeg løpe til bussen. Alle vet at jeg HATER å løpe (sannsynligvis fordi jeg ikke er så god på det og fordi det slitsomt..Æsj). Så måtte jeg sitte ved siden av en gammel mann som hostet HØYT hele veien til jobb. Ikke var han spesielt flink til å holde seg for munnen heller. Jeg er ikke så keen på å få influensa. Har klart meg 10 år uten og syns det kan fortsette i den stilen.

Så kom jeg på jobb, det var ikke en god idè. Skal ikke uttdype akkurat hva på jobb som irriterte meg sånn (jeg er jo normalt veldig glad i jobben min, men akkurat i kveld var jeg ganske grumpy av ymse årsaker) da jeg ikke liker å skrive så mye om jobben min på internettet (du vet taushetsplikt and all that jazz). Det hjalp jo ikke at jeg i utgangspunktet var litt misfornøyd. Meh!

Nå heller jeg nedpå kaffe iblandet fløte og Rett-i-koppen kakao (som jeg har kjøpt selv med tanke på slike krisesituasjoner) og satser på at kombinasjonen sjokolade og koffein gjør meg til et bedre menneske! Hurra for det..

No comments:

Post a Comment