Tuesday, January 04, 2011

Prokrastinering..

Er djevelens verk, jeg er sikker på det! Hadde det blitt arrangert mesterskap i "sporten" hadde jeg gjort det skarpt (hvertfall så lenge en sofa eller en seng hadde vært involvert)!

Jeg har prokrastinert i en uke nå. I stedet for å rydde har jeg sovet, istedet for å vaske har jeg surfet på internett. Istedet for å pakke har jeg gått ut og sosialisert meg.

Idag, istedet for å vaske badet snakket jeg med mor og far på telefonen. Etter det gjorde jeg kort prosess på tiltaksviljen ved å tenke på alt jeg måtte gjør i forbindelse med flyttingen og så skrive dette blogginnlegget. Damn..

Om 6 dager har jeg min egen leilighet, og jeg har nå gått tilbake til fase 1. "Jeg tror det ikke før jeg får nøklene i hånden"-fasen.

Så hvorfor gjøre noe når du ikke tror det før du får se det?!:P

1 comment:

  1. Tsss..all verdens tid! Får som regel tid til det man VIL ha tid til. Gleder meg forresten til den kommende, fantastiske interiørbloggen du skal starte snart..eller..? Jeg kan jo ikke komme TIL deg for å se selv, siden jeg sitter her og verper..

    ReplyDelete