Monday, January 10, 2011

Neida, så.. Joda..

Hah!

Jeg vet at ingen av dere bryr dere, men jeg gruste så jæævlig min egen rekord i Civ 4 idag at det nesten er pinlig!



Bildet sier jo alt! For de av dere som ikke skjønner det så ligger jeg nesten 5000 poeng over min forrige topscore! Dette ene og alene fordi jeg er for trøtt til å gjøre noe og er i mæga-prokrastineringsmodus! Og kanskje litt fordi jeg er nerd! (Og jeg måtte jo hete Miihihihiii, fordi det er det jeg har gått rundt og sagt i hele dag siden jeg tok over leiligheten!)

Hvordan går det med pakkingen sier du? Altså, stuen min ser sånn ut nå, og resten ser ikke så mye bedre ut! Meh! *banke hodet mot vegg*

Flaks!

Nå skal jeg mentalt innrede mitt nye hjem (som jeg har gått over med målebånd idag!:P).

1 comment:

  1. Kjenner jeg blir litt mihihihiii på dine vegne! Både for leiligheten OG for rekorden ;-) Du..kan ikke du ordne kommentarfeltgreien sånn at den kommer direkte under innlegget, og ikke åpnes for seg selv..på en måte..?

    ReplyDelete