Thursday, January 13, 2011

Mihihihii!!

:O
Da var flyttingen overstått (takket være masse hjelp fra mange veldig snille mennesker!:D)! Og jeg er veeeeldig glad for at det er lenge til neste gang jeg flytter (Det er sikkert de andre også!:P)! Jeg er også glad for at jeg flyttet igår, siden det snør idag OG jeg har blitt forkjølet! Timing FTW!

Leiligheten min ser selvfølgelig ut som om en bombe har gått av i skapene mine og et herrlig kaos regjerer. Nå har jeg startet det møysommemlige arbeidet med å legge alle klære mine på plass, putte ting i skap, organisere bokhyllene mine etc. Det tar litt tid, men er egentlig ganske kos!

Det aller første jeg gjorde da jeg sto opp idag var å se i kjøleskaper mitt. Det var ett vakkert og deprimerende syn på en gang. Vakkert, fordi kjøleksapet mitt er så fint!! Deprimerende fordi det var tomt!:(

I og med at jeg ikke kunne utstå at det pene kjøleskapet mitt var tomt måtte jeg kle på meg og dra på butikken! Det var kjeeempesmart! Etter å ha behersket meg litt svidde jeg bare av 550kr på Rema. Da så kjøleskapet mitt sånn ut..


Som et direkte reslutat av dette ble frokosten min seende sånn ut:

Istedet for sånn som den pleier:


Jeg elsker kjøkkenet mitt! :D

No comments:

Post a Comment