Saturday, January 08, 2011

Krise avverget!

Takk (blogg?)gudene, jeg er ikke gretten lengre!:D Iom at jeg ikke setter pris på å være noe annet enn glad (som jeg heldigvis er mesteparten av tiden) er jo dette godt nytt over hele linja.

Hvorfor er jeg plutselig så glad lurer du, jo nå skal jeg fortelle!:P

For det første, jeg har drukket 3 kopper med kaffe/fløte/kakao-mixen min og verden ble automatisk mye bedre!

For det andre, så leste jeg jobbmailen min og fant denne utrolig koselige beskjeden!



Denne er til dere:)og slikt må dere ta til dere:) (Navn på sjef)

-----Opprinnelig melding-----

Fra: Navn på HUS-ansatt

Sendt: 29. desember 2010 08:52

Til: Navn på sjef!:)

Kopi: Navn på annen HUS-ansatt

Emne: gladmelding fra meldepunkt

Hei

Vil gjerne overbringe en gledelig hilsen fra de som var meldepunkt hos oss i natt til DATO." Sykepleierne på gastro var helt fantastiske, de var svært hjelpsom og ingen sure miner" Dette må du formidle til de rette personene, ønsker de.

HUS-ansatt

HAH! De fantastiske sykepleierne var jo da meg og en annen kollega! Yes we are fabulous.
Skal ikke mer til. Ros gjør verden til et bedre sted!:D

No comments:

Post a Comment