Wednesday, October 14, 2009

Bilder fra Oslo!

Flaks for dere så får ikke jeg sove etter nattvakt, (blir døgnvill, kjempepraktisk. Er ferdig med 3 av 5 natttvakter. Blir jo bare bedre og bedre), så da legger jeg ut bilder fra årets Oslo-eskapader istedet!:D


Karin presenterer bildeserien
"Oslo-turisme på sitt beste"


Ida, Anki og Aisha (omdøpt til pus for annledningen, siden vi befinner oss på Grønland) utenfor Gamle fengselet (det hvor de filmet "Olsenbanden". Jeg hater "Olsenbanden", men Anki har en tradisjon (som involverer å ta med seg Aisha dit for å synge Olsenbanden-sangen) så vi måtte jo innom.


I Vigelandsparken! Anki poserer veldig dramatisk foran/ved siden av en fontene! Check out the pretty flowers. Og Aisha var visst tørst!:P


"Jeg er japansk turist"-posing foran monolitten! Fikk ikke grafsa på de nakne stein-menneskene da. Litt skuffende, men det var alt for mange folk der. Hadde mine mistanker om at de ville sett rart på meg hvis jeg var uanstendig med kunsten!:P

Dramatisk pose foran stjernetegnet mitt (jomfruen). Prøver å se uskyldig og jomfruelig ut. Vet ikke om det funker helt!
Enda mer posing Japan-style! Her på vei til Grønland igjen!:D

Vi fant de hæsligste liksom-pels jakkene på HM. Jeg vurderer nå å starte en blogg-serie som heter "Karin prøver ting hun ikke kler". Vi får se hvordan det utarter seg!:D

Her må jeg gå ned fra Stortingsløven etter å ha fått tilsnakk av politiet! (De gliste ganske bredt, så mistenker at de syns hele greia var ganske underholdene, men ned måtte jeg. *skuffa*)


Og til slutt, Ida og jeg utenfor Stortinget, rett før vi skal spise lunch (det var her inne Carl og Eli Hagen ble observert, selvfølgelig!:P)

2 comments:

  1. Fantastiske fuskepelser kjære! Den kledde du virkelig ikke! Ikke engang pelsen kledde seg selv, så vanskelig skulle det vel gjøres..Er veldig for en eventuell bildeserie med gyselige klær. *smaske på*

    ReplyDelete
  2. Jeg føler at det kunne vært et ganske spenstig prosjekt, så føler jeg skal "give it a go". Fra nå av skal jeg alltid ha digitalkameraet mitt i vesken så slike øyeblikk kan foreviges og deles med dere ute i verdensveven!:)

    ReplyDelete