Wednesday, October 21, 2009

Hjemme i Skien!

Nå har jeg vært hjemme i Skien i 2 dager og det er skikkelig kos!:)

Kom på søndag etter en snarvisitt til Sverige for å feire min tantes 50årsdag. Selv om jeg var i utlandet mindre enn 48 så fikk jeg gjort ganske mye. Spist 2 bedre middager, kjøpt et par nye sko og fikk den tøffeste sparegrisen i bursdagspresang av søsknene mine.

Når jeg ankom Skien på søndag var jeg dødssliten, men hadde jo energi til å åpne bursdagspresangen min fra mormor, som var en helt fantastisk kaffetermoskanne jeg fant på Miljögården i Lund. (Der har de forøvrig også en lampe jeg syns er helt fantastisk kul)

Nå har jeg vært i Skien i 2 dager og har sosialisert meg i hver eneste ledige time. Truffet folk jeg ikke har sett på flere år. Oppdatert meg på masse sladder.. Skikkelig kos!! Nå er slagplanen lagt for de siste 2 dagene (nesten iaf, tror jeg kanskje er ledig torsdag formiddag, men må jo pakke en gang også!:P)

Skulle ønske jeg kunne bli litt lengre, meg på fredag kaller "hverdagen" og arbeidet..

That sucks!!

(hadde tenkt å legge ut bilder av de forskjellige tingene, men får det ikke til for noe driver å monger seg.. meh!!)

Forøvrig har jeg Vampire Weekend med A-punk på hjernen.. Fengede!

UPDATE; bilde greia har fikset seg, sjå her sjå her..



Skoene mine, kjøpt på Scorett. Lurer på om ikke sånne sløyfesko snart går av moten, men egentlig bryr jeg meg ikke så mye, for de var så søte. Trodde egentlig at de var på halv pris, men det var de ikke. Hadde egentlig bestemt meg når damen sa det, så da spilte det ingen rolle!:PKaffekannen jeg fikk av mormor. Det er en Stelton av typen Bean. Jeg syns den var så søt fordi den var rød og så ligner den litt på en dompap!:D

Sparegrisen min!:D Jeg fikk den med flosshatt!:D Den heter Oink og var kjøpt på en butikk som het salt & pepper!

No comments:

Post a Comment