Wednesday, October 14, 2009

Om tattiser og sånn..

Inspirert av Siv sin blogpost om kjendistattiser (pluss et bilde av den hun har på leggen) ble jeg inspirert til å legge ut et bilde av det som ville vært tattisen min, hadde jeg noensinne hatt guts til å ta en!

En gang hadde jeg en "ikke besudle kroppen"-policy. Kort fortalt gikk den ut på at ingenting skulle pierces eller tattoveres. Brøyt den litt da jeg tok hull i ørene (som 24(!) åring) selv om det kanskje er noe av det minst invasive en kan gjøre hvis en først skal bryte en sånn "policy". Hadde vært lur og latt vær å ta hull gjennom hele studenttiden vel vitende om at når jeg først gjorde det så ville jeg gå fullstendig bananas!

Når jeg endelig gjorde det (som belønning for at jeg var ferdig å studere og hadde skaftet med et yrke) så var det jo akkurat det jeg gjorde. Spør hvem som helst om mitt forhold til øredobber så kan de fortelle deg at det er lite som ikke kan brukes for å rettferdiggjøre kjøpet av et nytt par.

Uansett (digresjon), en tattis har jeg fortsatt ikke gått til anskaffelse av. Dels fordi jeg ikke vet om jeg vil like den for alltid (selv om planen er at jeg skal ha den på et sted jeg sjelden ser sånn at jeg ikke blir lei den) og dels fordi MoF hadde tilta i vinkel!


Folk sier "du kan jo bare gjemme den", men helt ærlig; det er få områder på kroppen min foreldrene mine ikke får se; og på rompa/under fotbladene, armhulene og bikinilinja (:S) er fullstendig uaktuelt. Så foreløpig bare ser jeg på motivet innimellom og sukker litt inni meg!




Her er det!



Er en sånn tribal greie (antar et det er det det heter) som selvfølgelig har en litt nerdete opprinelse.


Det kommer fra Final Fantasy X, som et et spill i favorittspillserien min. Helt siden spillet kom i 2001 har jeg syns at det er et kult motiv. Kanskje jeg kan få noen til å tegne det på meg mellom skulderbladene, bare sånn for å se hvordan det ser ut. er jo der jeg innbiller meg at jeg skal ha den.



Sukk...

1 comment: