Wednesday, October 28, 2009

Fylla!

Innimellom så virker det som om jeg glemmer at jeg har passert 14. Selvfølgelig sammenfaller dette ofte med inntak av alkohol. (Rart det der..)

Søndag var en sånn dag. (heldigvis uten alle hormonene)

Hormonfylla er ofte ettterfulgt av masse grinig og tårer om at ingen er glad i deg, livet ditt er kjipt osv. Pinlig med andre ord.

Flaks for meg så var jeg ikke sånn på søndag. Jeg var gla` fjortis full.

Typen fjortisfull når man lar fremmede menn sove på sofaen, stjeler folk sitt halloween utstyr, snikfotograferer folk som kliner på sofaen og er generelt fjasete.

Når jeg våknet mandag morgen (etter 4 timers søvn. Hadde heldigvis vett nok til å si nei til nachspiel, selv om jeg hadde veeeeeldig lyst, men skulle på kurs..) fant jeg ikke kameraet mitt (lå i lommen på labfrakken min, fant den etter 2 dager) sminken min var borte (hadde gjemt seg i skittentøyet mitt på badet) hands-free tingen var borte (det er den fortsatt) og jeg endte opp med å betale bussen for mannen som sov på sofaen (husker ikke hva han heter) sånn at han kunne komme seg hjem (han hadde lagt jakken sin på et lurt sted, mest sannsynlig Ricks, og hadde ingen penger eller nøkler).

Fin dag med andre ord!:P

No comments:

Post a Comment