Tuesday, October 13, 2009

Snarvisitt til Skien!

Neste uke skal jeg på snarvisitt til Skien i noen dager! Blir ikke så lenge som jeg hadde håpet, men noe er bedre enn ingenting.!
Gleder meg kjempemye! Skal bare slappe av og kose meg. Treffe venner, spsie god mat og snylte på MoF (mor og far for den som lurte:P) sitt fantastiske internett!:D Aller først skal jeg feire min tantes 50års dag i Sverige og så bærer turen hjem!
Med meg til Bergen tar jeg noen Harry Potter bøker og Guitar Hero! Gleder meg!:D

For å varme opp har jeg funnet noen bilder fra hjemstaden!:) (Har funnet ut at bloggposter ser så mye finere ut med bilder, så prøver å jobbe mde det, lixom!;P)


Utsikten inn til Skien sentrum, sett fra Aktiemølla-ish!:) Også kalt Gjellen!:)




Snipetorp, der Skiens store sønn Henrik Ibsen bodde når han var liten.





Et bilde av bydelen min, Gulset! Fant ikke et hvor huset mitt var så da tok jeg noe annet istedet!:P







Skien Kirke, sett fra Ibsenparken!



No comments:

Post a Comment