Wednesday, December 30, 2009

Penkjolen!:P

Jeg vet ikke om du har hørt historien, jeg har fortalt den mange ganger..

Historien om "penkjolen" min som jeg kjøpte til skoleballet i 2.klasse på Skien VGS. Jeg gikk og kikket i butikkene da den mest harry kjolen i verdenshistorien plutselig var foran meg og så innså jeg at jeg hadde ikke lyst på en penkjole i ordets rette forstand, jeg hadde lyst på noe som skilte seg ut. Skikkelig!

Den var så hæslig. Så harry. Så utrolig fantastisk Jeg falt pladask.

Lyselilla med slangskinnsprint og gullmønster! Oh yeah.. Hadde jeg sett noen gå i en sånn kjole idag hadde jeg trodd de var glamourmodeller.. Men i 2.klasse var den en perfekt motsats til den etablerte normen for skoleballkjoler! Opprør for 200kr! Det var perfekt!

Jeg har selvfølgelig ikke maktet å kaste dette vidunderet av en kjole. Den henger hjemme i skapet tilfelle noen av barna mine skulle trenge den til Bad taste-party! Jeg skulle gjerne tatt den med meg i kofferten hjem til Bergen, men det får nok vente til en annen dag.. (I størrelse S er det mikroskopisk sjanse at jeg noensinne får bruk for den).

Men for din (og kanskje mest min) glede har jeg foreviget den med et bilde!

Hadde du noensinne turt å ta på deg noe sånt?


Den magiske kjolen!:D

No comments:

Post a Comment