Thursday, December 17, 2009

Utfordring fra Siv!

Kan jo ikke være noe dårligere enn Siv, så her kommer mine ymse topp 3!:) (ikke nødvendigvis i prioritert rekkefølge)

3 ting jeg misliker
  • Å ikke få sove etter nattvakt
  • Å gå tom for dopapir
  • Å være blakk

3 ting jeg liker veldig godt

  • Shopping!:D (evnt. å bruke penger)
  • Alle vennene mine og familien min
  • Å sove

3 blogger jeg besøker daglig

  • Siv
  • SaikoMarita
  • hmm.. har ikke så mange blogger jeg sjekker daglig egentlig, kanskje vennene mine burde bli flinkere til å oppdatere bloggene sine!:P

3 sanger jeg hører på for tiden

  • Tik Tok med Kesha (den gjør så jeg får lyst til å drikke meg full og fjase på byen)
  • Empire state of mind (New York) med Jay-Z og Alicia Keys.
  • A-punk med Vampire Weekend

3 tv-programmer jeg føler med på (les laster ned, har ei kanaler på Gunnar Jr; TVn min)

  • NCIS
  • CSI
  • Bones

3 bloggere jeg vil gi denne videre til

  • Ellen (selv om Siv allerede har gjort det)
  • Cecilie
  • og Cecilie!:P

1 comment: