Saturday, December 05, 2009

Shopping

Jeg har "shoppet" litt de siste dagene. Egentlig burde jeg ikke det, men.. Noen ganger viker viljen og da ryker det av Visakortet!:D

Det startet med at jeg gikk inn på en engelsk nettside hvor de selger sninke POPbeauty heter den. En gang for lengesiden kjøpte jeg noe glittergreier på Urban Outfitters. UO er en helt fantastisk butikk og jeg håper de kommer til Norge snart!:D

Anyway, jeg trodde dette glittergreiene var noe jeg kunne bruke med en gang, men så viste det seg at jeg måtte blande det med noe (helt sikkert derfor det var så billig). Fikk endelig rotet meg til å bestille på nett og kjøpte en helt fantastisk negllakk i samme slengen. Tror jeg skal ha den på meg på julebordet!:D

Og så har jeg kjøpt varmeovn!;) Har bodd i leiligheten min siden juni og aldri hatt varmeovn. Tenkt at jeg må kjøpe det de siste 2 månedene, men har liksom alltid glemt det når det ble mildere. Tenker at i desember er det grenser for hvor mildt det kan blir, selv i Bergen, så fikk endelig investert i litt varme. Slipper jeg å kjøre stearinlysvarme når jeg er hjemme (og våken) mer en halvannen time. Til nå har jeg bare ligget i sengen under dynen og ignorert at jeg blir kald på armene!:)

Det siste jeg har kjøpt er en helt fantastisk pysjamasbukse (som jeg hadde på meg til jobb idag fordi den var så behagelig selv om jeg aldri går ut av huset med pysj). Den er blå- og grønnrutete med glitter i. Den har fått tittelen "årets jule slapp-av bukse"!:D Hadde jeg kunnet velge hadde jeg bare hatt på meg den hele tiden!

No comments:

Post a Comment