Tuesday, October 05, 2010

I (Hjerte) Youtube!

Iogmed at jeg har fått med dette fabelaktige leketøyet av en telefon så har jeg nesten fri tilgang på Youtube (så lenge jeg er i nærheten av et trådløst internett, vel og merke). Det betyr at jeg har oppdaget masse gøye ting!

For det første har jeg gjennoppdaget Weebl and Bob! Disse var jeg ca MÆGA fan av for noen år siden (for det meste pga. den magiske mo-mo-mo-mo monkey sangen deres). De er små egg som snakker festlig engelsk og har et meget lidenskaplig forhold til bakervarer, spesielt pai! Noen klipp er ikke like morsome, men noen ler jeg høyt av (MÆGALOL, liksom!:P). Anbefales!





Jeg har funnet en ny favorittsang! Takk til P3 for det, dask til Spotify som ikke har den.



Jeg har oppdaget Swedish House Mafia (som jeg bare trykket på fordi de hadde et morsomt navn så viste det seg at jeg hadde hørt denne sangen før og egentlig syns den var litt kul). En litt rar video, da. Men digger keyboard/mixe-tingen de skrur på!



Så furter jeg fordi jeg ikke kan finne en musikkvideo til "Only girl in the world" av Rihanna. Sangen er fabelaktig og jeg må bare være takknemlig for at Stargate har tatt med seg Eurodance over dammen!

Sånn ellers er den nye musikkvideoen til Ok Go fantastisk (som vanlig!).



Sånn på tampen kan jeg anbefale denne musikvideoen. den er av Eskimo Disco og jeg har ikke funnet denne sangen noe annet sted enn på Youtube. BTW, den har Pingu i seg!!:D



(Ja, jeg er på jobb og JA, jeg har ikke noe mer spennende å skrive om akkurat nå!!!)

1 comment:

  1. Uhhh, nytt disain her! :-) Det er bra du har så mye å gjøre på jobb ;-)

    ReplyDelete