Thursday, October 07, 2010

Oh my..

Jeg skal aldri klage over at jeg ikke har klær å ha på meg noensinne igjen! Med unntak av kjoler, man kan aldri få for mange kjoler!!

MoF kommer på besøk imorgen, vettu (mor og far), og i den anledning må jeg jo få orden på leiligheten. Det første man starter med når man skal ordne leiligheten er klesvask og oppvask. Jeg har over gjennomsnittlig mye klesvask!:S Foreløpig har jeg 4 hauger. Mørkt, lyst, kok og håndvask. Og den mørke ser skummelt ut som 2 omganger!:S (dette er ikke inkludert den som tørker og den som allerede er i maskinen) Hvor i all granskauen kom alle disse klærne fra (jeg vet svaret, de har gjemt seg i skittentøyskurven min som ser forræderisk liten ut, men som rommer en liten armé av skittentøy!!) og hvor i helvete skal jeg putte dem? Plassproblemer i frimerkeleiligheten min! Gah..

Sån ellers gleder jeg meg til besøk. MoF har ikke vært på besøk siden jeg var ferdig på skolen (dvs 2år siden) og besøket betyr alltid god mat (gratis), store ting blir transportert som jeg ikke greier selv (ny tv skal kjøpes, gammel seng kastes) fordi MoF alltid kommer med bil. Det, og så får jeg shinet leiligheten sånn at jeg ikke skjems over å vise den frem til opphavet. Alltid en god ting! Besøket er dessuten godt timet da jeg ikke får lønn før neste uke og for tiden er ganske sulten og blakk!

Minussiden er at de alltid har med seg masse ræl som ligger hjemme i Skien og tar opp plass, typisk store julegaver, kjøkkenmaskiner, bøker o.l. Med andre ord, mer plassproblemer. Hvis jeg ikke for kontroll på hamstre-genet mitt snart må jeg bygge på leiligheten for å få plass til all chic-liten min!

Buts..

Nei, nå må jeg gå.. Ting blir ikke gjort av at jeg henger her!:P

No comments:

Post a Comment