Monday, October 18, 2010

Kjendis! (eller ikke)..

Tidligere har jeg jo skrevet om kjendislisten min! Dette er en årelang tradisjon jeg har adoptert fra søsteren min. Hun drev med dette i kollektivet sitt, hvor de hadde konkuranse om hvem som så flest kjendiser iløpet av semesteret. Jeg har ingen intern konkurranse, jeg syns bare det er gøy å se på kjendiser!

Men når man bor i Bergen er det noen såkalte kjendiser man ser såpass ofte at de eksluderer seg selv fra listen. Dette er ofte en del av de jeg liker å kalle by-/Bergenstryner (sånne man ser overalt ute på byen i Bergen).

Det inkluderer:
  • John Olav Nilsen (fra John Olav Nilsen og gjengen). Han er jo overalt, drita. Egentlig ser han ut som en hvilkensomhelst ASFer, noe som er kjempeirriterende fordi hver gang jeg ser han så syns jeg har ser så kjent ut og så konkluderer jeg med at han har sikkert vært med i ASF. Så ser jeg rosetattisen på hånden hans og husker at dette er jo han synge/band mannen. Det var mye lettere å se forskjellen når han gikk med krykker!
  • Erlend Øye. Altså, han skal det godt gjøres å IKKE kjenne igjen, med brillene sine og de hjemmestrikkede genserne! Han er også overalt, men ikke drita (han er visst avholds, kanskje der han får alle emo/melankoli - inspirasjonen sin fra!:P).
  • Lars Vaular. Må jeg si mer. Han er nesten vanskeligere å huske hvor man har fra fordi han også ser ut som en ASFer, men UTEN rosetattis. Heldigvis har han ofte på seg sånn parkasjakke, det hjelper. Lars har ofte med seg Girson, men han får ikke egen plass på listen. Girson er lett å kjenne igjen, han er jo neger.
  • Håkon Njøten (The one and only..). Grøss.. Likte the Mircropops da, det var sånn gla musikk, men han minner meg om exen min.. Tror ikke jeg har lyst til å skrive mer om han..
  • Sondre Lerche. Men han er jo bare søt. Og kan ikke si at jeg har sett han drita spesielt ofte, bare sånn rundtforbi. En gang sto han bak meg i køen på Rema!:P

Sånn ellers kan jeg meddele at Sivert Høyen er skikkelig hot med skjegg. Dessuten kler han hatt! I likes (jeg vurderer å lage min egen kategori som heter hot med skjegg, følg med!:P)!




4 comments:

  1. Tror Erlend Øye har vært på Kvarteretfylla litt for mange ganger til å være avholds!

    ReplyDelete
  2. ALLE er hot med HATT, da! I alle fall nesten... *sikle litt på ditt eget profilbilde også* ;)

    ReplyDelete
  3. Whut? Jeg ble fortalt at Erlend Øye var avholds (kanskje han har blitt det i senere tid?). Ikka at det spiller noen rolle, han er rar og overalt!

    Og ikke ALLe er hot m harr, Sissel. Det spørs på hatten!:P du vet.. Om hatten passer!:P (hahahaa......)

    ReplyDelete
  4. Helt enig i at han er rar, og overalt.(noe som gjelder for de fleste Bergenserkjendisene)

    Øye drakk iallefall ikke alkofri øl de gangene jeg spotta`n på Kvarteret i vårsemesteret ;)
    En annen morsom fun fact om mannen er at han visstnok er beryktet for å like "lammekjøtt", av den feminine typen.

    ReplyDelete