Saturday, October 16, 2010

Slik går nu dagan..

Altså.. det har ikke skjedd noe som helst spennende siden sist, men jeg har fått meg 2 nye duppeditter ila 1 uke.

Først så kom min fantastiske HTC Desire i posten. Jeg har døpt den Frøya (hallo, den kan multitaske, den er så jævlig en jente!). Og som så mange før meg så skjønner jeg ikke helt hvordan jeg klarte meg uten. I is addicted! Alle rundt meg er ca. dritlei av å høre meg kverne om hvor fantastisk telefonen min er, men det er jo så UTROLIG fab! I <3>
Så har jeg fått ny TV!

Den heter Ivar og jeg vurder å gifte meg med han! (Evt spleise han med Føya, de hadde blitt et sånt vakkert par). Ivar er på 40tommer og er veldig blank og fin. Hver gang jeg ser på han så blir jeg litt lykkelig inni meg. Idag fikk jeg sett "Et kongerike for en lama" på den, det var ganske fantastisk!

I tillegg har jeg fått bortplassert Gunnar Jr. til Cecilie sitt kollektiv, så nå har jeg fått mye bedre plass i stuen OG kan ha god samvittighet fordi Gunnar Jr. har fått et nytt hjem hvor folk vil være snille med han.

Jeg har fått ny hobby, nemlig å surfe på eBay. Det er direkte skadelig for helsen og økonomien for det finns jo så utroooolig mye kult på der! Hadde jeg fått viljen min hadde kjolesamlingen økt betraktelig. Men jeg prøver å beherske meg og har derfor bare kjøpt en!:D Litt stolt av megselv for å si det sånn!

It is sooo pretty! Ser for meg at det kan bli mye nye kjoler i fremtiden!:D Og sko! Herre, det er jo himmelen for Converse! Lommeboken min skriker allerede..

Sånn ellers syns jeg det er litt kos med høst. Jeg får ta på meg alle de fine kåpene og skjerfene mine (en av gangen, vel å merke). Dessuten, på høsten blir hotte menn med skjegg om mulig ENDA hottere med frakk og skjerf.

JA, jeg er fullstendig klar over min unormalt store tilbøyelighet for skjegg og høye menn, men det er nå sånn jeg engang er. Ser jeg en hot fyr med skjegg får jeg lyst til å gå bort å grafse på skjegget.. Djiiz, I need a man. Med skjegg!:D Og helst over 185, men det er diskuterbart!:P
Hot med skjegg? Jatakk! (Hugh Jackman, et godt eksempel på mann som er hot med skjegg!!)

1 comment:

  1. Legger igjen en til, du skriver så bra at jeg blir helt hekta :) Hekta har jeg forresten vært på ebay i ca 3 år...farlig gøy der inne :) prøv gjerne feelunique.com , gratis frakt til norge :-)

    ReplyDelete