Monday, October 04, 2010

Karin goes crafty!

Muhaha.. Min nye baby har kommet i posten, nemlig min HTC Desire (aka frk. Lidenskap). I den anledning har jeg kopiert Lise og strikket min egen HTC-veske som skal beskytte min nye favoritt dings mot elementene og alt rælet jeg har i veska til enhver tid. Den endte opp med å bli ganske fin. Jeg valgte fargene rød og sort med glitter fordi de matcher personligheten min (mørk, mystisk, lidenskaplig med et hint av glam!:P)

Det var egentlig ganske enkelt. Man strikker frem og tilbake frem til den er lang nok (for at den skulle bli kompakt nok strikket jeg som om jeg hadde frynsete nerver og var veldig redd for å miste pinnene. Dvs veldig hardt og med litt for små pinner. Uheldigvis blir man skikkelig sliten i hendene av sånt så det tok litt tid for jeg måtte ta pause hele tiden!:P), feller av litt og litt mot slutten, bretten den på midten ish (ikke helt for man trenger noe som kan funke som lokk!:P) syr den sammen i kantene og violà, mobilbeskytter er fiks ferdig!

No comments:

Post a Comment